Wij zijn Karel en Gerdi Veenstra

Wij zijn de oprichters van Stichting Geef Het Door.

Iedereen weet dat vanaf de crisis, die begon in 2008, er veel gezinnen zijn ontstaan die hun hoofd maar moeilijk boven water kunnen houden.
Deze mensen die net buiten allerlei regelingen vallen kunnen soms de rekeningen niet meer betalen.
Er blijft geen geld meer “over” voor kleding of voedsel, omdat alles opgaat aan de rekeningen.

Wij als stichting proberen deze mensen te helpen d.m.v. kleding en/of goederen die we deze mensen kosteloos schenken.

Zo hebben wij al heel wat gezinnen blij mogen maken met o.a kleding, voedsel en andere goederen.

Wij willen ons voor deze groep mensen blijven inzetten.

Echter kunnen wij dat niet alleen en hebben uw hulp hierbij nodig aangezien wij grotendeels afhankelijk zijn van donaties van deze producten.

Heeft u kleding die u niet meer aan heeft, maar deze verder nog goed en schoon zijn GEEF HET DOOR aan de mensen die het zo ontzettend goed kunnen gebruiken!

Mocht u een donatie willen doen? Dan kunt u daarvoor naar de pagina doneren gaan.

Bedrijven zijn van harte welkom om een donatie of sponsoring beschikbaar te stellen aan ons.
Met uw gift kunnen wij als stichting heel veel gezinnen blij maken.

Met vriendelijke groet,

Karel en Gerdi Veenstra

En alle betrokkenen van stichting geef het door